FIRA DEL CONSELL DE LA JOVENTUT DE VALÈNCIA

El Consell de la Joventut de València (CJV) es l’òrgan màxim local de representació de les organitzacions juvenils de la ciutat.
Es un organisme de caràcter públic, que te el seu origen en l’acord de les associacions juvenils interessades en crear un marc d’actuació que posibilite actuar d’interlocutors vàlids davant els poders públics.

fira_cjv_2Aquest any s’ha celebrat la XXI edició de la Fira de la Joventut de la ciutat de València on nostra associació, Grup Scout Fènix 215, ha participat per primera vegada, després del nostre ingeso com a membre de ple dret del CJV, per donar a conèixer la nostra oferta educactiva en el temps lliure, i la nostra aposta per una joventut compromesa amb uns valors i principis, així com el foment del voluntariat.

A la inauguració va assistir, entre altres personalitats, el Excm. Alcalde de València, D. Joan Ribó, que no va dubtar a acostar-se al nostre stand, compartit al costat dels nostres germans scouts del GS Edelweiss, de Scouts Valencians.